شغل دوم فوتبالیست‌ها و مربیان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 17 تير 1386
بازدید : 4129
نویسنده : وب سایت پی سی اید

 

شغل دوم فوتبالیست‌ها و مربیان
فوتبالیست‌ها معمولاً حداکثر تا ۳۵ سالگی می‌توانند به عنوان بازیکن بدرخشند در حالی که مثلاً یک بازیگر، پزشک، وکیل و یک مهندس بهره وری مالی اصلی‌شان تازه از این سن آغاز خواهد شد. این همان پاشنه آشیل این حرفه است.
همان نکته‌ای که موجب شده فوتبالیست‌ها همیشه با تکیه بر درآمد هنگفت دوران فوتبالشان در پی یک کسب و کار دیگر هم هستند. شاید این یکی از دلایلی باشد که بازیکنان فوتبال ترجیح می‌دهند بخشی از درآمدشان را در حوزه‌های دیگر سرمایه گذاری کنند تا با سود آن، موجودی حساب بانکی شان به مراتب بیشتر از قبل شود.
از سال‌ها قبل فوتبالیست‌ها وارد دنیای بیزینس شده‌اند که شاید موفق‌ترینشان علی دایی باشد، مردی که درآمد خود از فوتبال را در تولیدی پوشاکش هزینه کرد و آنقدر در کارش خوب بوده که او را نماد یک بیزینس من موفق می‌دانند.
دایی یک بار اعلام کرد در دوران دانشجویی دست‌فروشی می‌کرده و با کارگری به اینجا رسیده است ولی دوستان نزدیک دایی که سال‌هاست با او ارتباط نزدیکی دارند می‌گویند این businessman معروف هیچ‌گاه دست‌فروشی نکرده چون وضع مالی خانواده‌اش بد نبوده است. به جز او خیلی از فوتبالیست‌های جدید و قدیم دیگر هم شانسشان را در بیرون زمین فوتبال امتحان کرده‌اند. گزارش زیر نگاهی است به فعالیت اقتصادی یا به عبارت بهتر شغل دوم فوتبالیست‌ها.
 
·        امیر قلعه نوعی:
 
سمت فعلی در فوتبال: سرمربی استقلال تهران
شغل دوم:رستوران داری در اکباتان، مبل فروشی در خیابان ولیعصر تهران، گاهی ساخت و ساز می‌کند همچنین دارای سالن سونا و استخر نیز می‌باشد.
·        علی کریمی:
سمت فعلی در فوتبال: بازیکن تیم پرسپولیس تهران و تیم ملی
شغل قبل از فوتبال:او در کرج با یک پیکان گوجه‌ای مسافر کشی می‌کرد.
شغل دوم:ساخت و ساز ساختمان، شغل دوم اصلی اوست. همچنین به همراه خداداد عزیزی، از سهام داران شرکت بزرگ لوازم و پوشاک ورزشی «مجید» می‌باشند. شرکت پوشاک مجید، متعلق به دکتر مجید ساعی فر، پزشک تیم ملی فوتبال می‌باشد.
·        کریم باقری:
سمت فعلی در فوتبال :بدون پست در فوتبال
شغل دوم:ساخت و ساز می‌کند، دارای چند دستگاه تریلر و کامیون است. همچنین رستوران جدیدالتأسیس رو به روی پارک ملت تهران، متعلق به کریم باقری می‌باشد.
 
·        مجتبی جباری:
سمت فعلی در فوتبال: بازیکن تیم فوتبال استقلال و تیم ملی
شغل دوم: جباری در حال حاضر دو باب مغازه موبایل فروشی در بازار موبایل تهران دارد. این بازار بزرگ، متعلق به علی انصاری می‌باشد که به نوعی یکی از حامی‌های مالی استقلالی‌ها است. گفته می‌شود مغازه اول جباری که از چند سال قبل آن را دایر کرده است، هدیه علی انصاری بابت ثبت قرار داد با باشگاه استقلال بوده است.  
 
·        مهدی مهدوی کیا:
سمت فعلی در فوتبال : بازیکن تیم پرسپولیس
شغل قبل از فوتبال: او قبل از فوتبالیست شدن، بیشتر در کارهای کشاورزی، در مزرعه خودشان که در روستای «چشمه اراک» به پدرش کمک می‌کرد. به گفته نزدیکان مهدی، حتی زمان حضورش در آلمان هم به این مزرعه سر می‌زده و گاهی هم در کارها به خانواده‌اش کمک می‌کرده.
شغل دوم: مهدی علاقه زیادی به خرید مسکن دارد. گفته می‌شود او حتی در آلمان هم گاهی واحد مسکونی خرید و فروش کرده است. مهدوی کیا در تهران چند باب مغازه دارد. همچنین در کار واردات و صادرات نیز فعالیت دارد.
 
پایان بخش اول 
 
برگرفته از مجله اینترنتی برترین‌ها ( www.bartarinha.ir ).
گردآوری و تنظیم توسط وب سایت PCAID
منتظر مطالب خواندنی دیگر در باره ورزشکاران و هنرمندان در این وب سایت باشید.
موفق هم باشید!
 
 
 
 
 
 



:: موضوعات مرتبط: ورزش , باشگاه استقلال تهران , باشگاه پرسپولیس , ,
:: برچسب‌ها: شغل دوم فوتبالیست ها , شغل دوم مربیان , شغل دوم بازیکنان ایرانی , کار دوم بازیکنان و مربیان , منبع در آمد بازیکنان , شغل دوم فوتبالیست های ایران , شغل دوم استقلالی ها , شغل دوم پرسپولیسی ها , کار دوم بازیکنان استقلال و پیروزی , شغل دوم فوتبالیست های قدیمی و جدید , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


همراه با وب سایت آموزشی پی سی اید، حرفه ای شوید...!

نظر شما در مورد وب سایت pcaid چیست؟ (نظر سنجی جدید)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آموزش حرفه ای رایانه و آدرس pcaid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر بنویسید. در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 71
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 79
بازدید ماه : 7639
بازدید کل : 559402
تعداد مطالب : 372
تعداد نظرات : 251
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com